Dåliga dagar

Haft några riktigt dåliga dagar. Känner ett stort hat mot min kropp för tillfället och får panik när magen hänger över, röven är slapp och jag är allmänt lönnfet, taskig svankig hållning, förr har sådant dämpat med träningen men inte ens det kan jag göra än.
Vill ut och gå men varit för kallt för att lillan ska kunnat vara ute. Så inte fått frisk luft på några dagar och det suger.
 
Inte nog med det så har min mage börjat och krångla igen. Innan jag blev gravid så var den såhär, sen blev jag gravid och den blev jättebra (borde vara tvärtom) men nu är den lika värdelös igen och känner mig grymt svullen och öm. Känns som jag väger typ 200 pannor så för att inte rinna över kanten som jag snart känner att jag gör så sket jag i att väga och mäta mig idag för det skulle bara göra saken värre då jag anar att dom siffrorna inte skulle vara så bra ändå.
 
Vill att det ska bli efter nyår, nytt år, nya mål, jag kan få gå på min efterkontroll så allt är ok så jag kan få träääääääääna igen för jag vill neverever tillbaka till mitt gamla äckelfeta jag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman man har alltid sådana här känslor efter graviditeten - tycker ej du skall stressa på detta utan lägga fokus på dig och din familj

Puss

2012-12-15 @ 10:32:22
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Heidi

Förstår att det är frustrerande! Även om du VET varför det är såhär och din underbara dotter har kommit så kan man ju inte komma undan att man vill träna och må bra! Många gånger är det vara tabu att klaga på att man är tjock och mår skit över det när barnet har kommit för många får ju höra att det är för barnet och tänkt på vad som kommit ur dig och yada yada. Stå ut så kommer du snart tillbaka !!

2012-12-17 @ 19:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0