Imorgon börjar allvaret

Ja imorgon börjar vi om på ny kula. Vill nu komma igång efter graviditeten så fort som möjligt för att inte tappa fokus. Har massor med inspiration, bla på instagram och bloggar.
 
Det ska vägas och mätas. Bild kommer läggas upp. 
 
Mitt upplägg för kosten kommer se ut som tidigare. Inga måsten, men tänka sunt. Kommer äta kolhydrater men i lagom dos och bra kolhydrater. 
 
Träningen kommer jag dock få ta lugnt med nu i början. Har varit väldigt ostabil i bäckenet när jag gått för länge men ska försöka ge mig ut på några korta promenader. Ska hitta några lätta styrkeövningar. Träna armar och rygg bör man väl kunna göra? 
 
Ja mer kommer jag skriva imorgon. Taggad till max!
 
Drömmar som ska bli till verklighet

Kommentarer
Postat av: Linah

yaaaay ser fram emot att följa din resa igen!

2012-12-02 @ 21:43:29
URL: http://checkpointshape.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Oh hejja dig det kmr och bli super bra!!!

2012-12-02 @ 23:10:47
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0