Medley

Helt underbart, kunde verkligen inte hålla mig, trots sömnbrist så klev jag upp och var på gymmet 7.40. Körde igenom överkroppen med lätta vikter och gick även 15 minuter. Var så skönt och vart pigg efteråt och kände mig skön i kroppen. Älskar att vara "igång" igen även fast jag inte kan köra som förut än så länge. 
 
Har även sagt ifrån om både fika och donken idag så är grymt stolt. Även fast jag var skithungrig så väntade jag till jag kom hem för att äta. Min pappa och sambo var här igår och vi fikade men jag drack bara pepsimax medans dom åt lussebullar. Har även två öppnade påsar med choklad som vi fått i julklapp som jag inte har rört *klapp på axeln* 
 
Ja nu kör vi för fulla muggar! Jag tror inte på det där "jag börjar på måndag", kör när tanken kommer upp och släng allt skit och ut o rör på dig. Inget "jag ska bara äta upp det sista här hemma".
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl!

2012-12-27 @ 16:53:47
URL: http://Mscharlie.blogg.se
Postat av: Linah

Bra där! Om man försöker göra nån slags träningsvariant varje dag så kommer man till slut till en punkt där det känns tomt och tråkigt när man missar en dag.. Hejjar på dej!

2012-12-28 @ 00:30:33
URL: http://checkpointshape.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0