Dubbelt

Idag blev det dubbelt upp med träning. Riktigt skönt såhär på den ända lediga dagen denna vecka.
Åkte till gymmet på förmiddagen, fick ju lite avsmak av gymmet pga att det var så trångt och jag kände mig stressad där pga att hinnam ed allt då alla skulle ha samma maskiner. Men idag var det lugnt och jag kunde fokusera på mitt i min takt. Blev otroligt jobbiga övningar för både magen och ben.

Ben:
- Benpressen
- Knäböj med vikt
- Abductor
- Adduktion
- Leg extensions
- Leg curl
- Kissande hunden med tajt gummiband (kändes sjukt mycket)

Mage:
- Raka crunches
- Sneda crunches
- Plankan
- Cyklande ben (kommer ej ihåg vad den heter)


Avslutade med 30 minuter powerwalk och sedan när jag kom hem blev det ytterligare 40 minuter sjukt jobbig powerwalk med min käre vän. Hon har sjukt långa ben så var ganska jobbigt och hänga med men det var bara kul och få utmana sig lite.


Kommentarer
Postat av: Jannica

Det där med att benen är längre har inget med saken o göra ;)

2012-02-02 @ 20:18:33
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRYMT!

2012-02-02 @ 20:22:05
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0