Härlig känsla

Haft en underbar känsla i kroppen idag. Även fast jag vägde mig lite smått igår och vågen stog på +1,2 kg sen sist jag vägde mig som var för några veckor sen. Förstog varför det var plus för en slarvig helg och magen var extremt svullen så hade inte räknat med något annat. Men som sagt. På topp idag och maten har varit perfekt.

Blev 40 minuter powerwalk i halkan som avslutades med 10 min löpning och det var hur underbart som helst.

Avslutades med en härlig tallrik med lax i ugn, tomat och tatziki gjord på avokado och turkisk youghurt.



Kommentarer
Postat av: Bella

Skönt med härlig känsla! Själv har jag bara gått runt och PMS:at på allt och alla ;)

2012-02-20 @ 19:35:18
URL: http://btb.blogg.se/mittforsok
Postat av: Anonym

du fixar o ta bort dt plusset! Du e ju awesome!

2012-02-20 @ 20:24:24
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: heddashälsa

grym måndag! och vilken snygg header, verkligen!

2012-02-20 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0