Helgen

Vilket underbart väder det har varit i helgen! Jag som trodde det skulle bli så mycket träning denna helg men icke, inget faktiskt förutom nykter utgång igår. Men min kropp tog visst hårdare på den där magsjukan än vad jag trodde. Så fort jag har gjort något har jag varit helt slut i kroppen. Åkte in till stan en sväng i fredags och orkade knappt gå en meter till sen när jag kom hem. Samma sak igår. Idag känns det lite bättre i kroppen som tur är och funderar på och bara ta en promenad eller något i den stilen för och komma igång.

Usch gillar inte att denna veccka blev så träningslös förutom i början av veckan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

se till o bli frisk o träna sen gumman o ha ingen ångest över dt! Hälsan e alltid nr 1!

2012-02-26 @ 12:35:32
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0