Helgen

Då var denna extremt jobbiga jobbhelg över. Sjukt skönt och är ledig imorgon vilket är underbart. Sprungit som en dåre på jobbet så visst har jag fått bra vardagsmotion.

Något jag har märkt den senaste tiden är att jag är konstant hungrig. Ganska jobbigt med tanke på att vissa mål har jag försökt och äta i större och mäktigare portion men är lika hungrig igen. Sjukt jobbig känsla iaf även fast jag försöker äta var 3e timme.

Nej nu satsar jag på massa träning i veckan för jag är PEEPP!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag ligger själv lite efter med min träning, varit så mycket med jobb osv. Kanske ursäkter men ska försöka komma in i ett bra träningsflow asap!

2012-02-06 @ 14:45:33
URL: http://viktigakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0