Onsdag

Idag blir det att jobba kväll för min del. Gick upp skapligt men tog en vilodag idag. Har sån extrem träningsvärk i ändan. Ja det är ju ett bra tecken på de svettiga och tunga passen man gör.

Har gått omkring här hemma och tittat mig i spegeln, med och utan kläder för att försöka se vad jag vill få ut av min kropp och hur mycket mer som krävs för att nå mitt mål. Så tog lite bilder. Dock tycker jag jag ser väldigt liten ut på dessa bilder? Nej nu ska jag sluta upp med mina fjanterier och inse att jag är åt rätt håll och ge gärnet för jag vet ju att jag klarar detta utan problem!



Kommentarer
Postat av: P- smal en dag

Du ser ju hur smal ut som helst, speciellt om man jämför med de andra bilderna! :D hejja dig!

2012-02-08 @ 14:29:02
URL: http://smalendag.blogspot.com
Postat av: heddashälsa

Ja, du ser liten ut! :) magen ser så platt ut! Men gå efter hur DU mår och hur du VILL se ut. När man gått ner mycket i fett kanske bättre att ta en högre växel med styrketräningen för att bli fit och forma.

2012-02-08 @ 16:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0