Onsdag

Mår bättre idag. Igår var förjävlig, somnade i soffan och sedan åt jag tacos och 2 dammsugare. Men idag känner jag mig motiverad och jag har bestämt mig att jag skippar denna veckas vägning och kör på som fan tills nästa vecka istället. Har varit ute på 30 minuters powerwalk sen blir det jobb till kvällen.

Fick en fin kommentar av fettokrig och det ligger något i det hon säger;

-"Dendär känslan är över på någon dag för du kommer alltid tillbaka med 110% engagemang när du haft såna här dagar tidigare. Du är en av mina absolut största inspirationskällor, du har sånt jävla go och riktigt jävlaranamma, du har förbövelen gått ner mer än 20 kg utan någon riktig diet, du har ju praktiskt taget bara slutspurten kvar kvinna!

Dethär klarar du galant tjejen, kram!"

Ja, ni är bäst helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: FETTOKRIG

Ja du ser, tillbaka med 110% motivation och engagemang :D du är så duktig girl, heja heja

2012-02-01 @ 12:20:30
URL: http://fettokrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0