Ta sig i kragen

Ibland gäller det att ta sig i kragen. Det känns ju oftast så mycket bättre efteråt! Jobbade 7-16 och hade redan bestämt mig under dagen att någon motion skulle jag allt få så dirket efter att jag kommit hem så bytte jag om och gick ut på en 30 min pw. Blev inte så jättelångt kanske men jag är nöjd att det blev något och en pw är så grymt skönt oavsätt hur lång tid man går. Så dagens pw gjorde mig sjukt taggad till massa träning och bättre mat.

Något jag brukar göra när jag tar en pw ute så brukar jag tävla lite med dom som går framför mig. Brukar försöka gå om personerna innan ett visst område och det gör att man får öka tempot en del, speciellt om det är några som går i rask takt. Ja det är lite kul och dom har ju såklart inte en aning om det. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0