Veckans träning

Måndag:
Mage/rygg/röv + 30 min pw + 5 min löpning + 55 min gympa
Tisdag:
Armar/axlar + 20 min pw + 10 min crossen
Onsdag:
30 min pw
Torsdag:
90 min pw + 10 min crossen
Fredag:
Ben/mage/rygg + 40 min pw
Lördag:
30 min crossen
Söndag:
30 min crossen

Kommentar: Fick motion varje dag denna vecka. Grymt skönt. Totalt 445 minuter tränade så kan ju inte vara annat än nöjd. Blir nog tyvärr inte lika mycket träning nästa vecka men ska göra mitt bästa.

Maten har varit perfekt i veckan men nu i helgen har både det ena och det andra slinkit ner tyvärr så ska skärpa mig nu för vill inte stå still mer och vill komma igång och väga och mäta mig mer när inte magen strejkar för när den gör det känner jag att det inte är någon idé att varke mäta eller väga för blir inte rättvist mot mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYMT!

2012-02-19 @ 21:04:59
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: heddashälsa

skitbra! :)

2012-02-19 @ 21:52:20
Postat av: P- smal en dag

Härligt jobbat!! Det går så jävla segt för mig nu alltså, känns som om jag står och trampar..

2012-02-20 @ 13:15:56
URL: http://smalendag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0