YEAH

Riktigt jävla underbart monster träningspass idag som kändes i hela jävla kroppen. Fy fan så nice. Blev:

- Styrka för hela kroppen med fokus på mage/röv
- 40 min pw
- 10 min löpning


Helt överlycklig efter detta passet och känslan var som förr; ville inte sluta. Slog mitt rekord på benpressen; 190 kg pallade jag med. Pressade mig på alla övningar och även i konditionen. Setten riktigt droppade från ansiktet och tröjan var genomblöt. Åh så underbart. Träningen räddar verkligen mig från mig själv känner jag.


Riktigt åtstramat med gummibandet när jag gjorde "kissande hunden"

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad jag håller med dig om "Träningen räddar verkligen mig från mig själv känner jag"

2012-02-09 @ 18:54:09
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0