1 år sen

Idag är det 1 år sen jag bestämde mig för att göra en förändring av mig och min kropp. Något jag är stolt över och som jag känner att jag är värd att "unna" mig. Jag bantar inte, jag har bara ändrat livsstil till ett mer hälsosamt liv.

Varför jag har valt att ta tag i mig själv har varit på grund av mitt dåliga självförtroende. Mitt mål är att bli nöjd. Jag har inga ideal om att man ska se ut si eller så utan jag vill ha former, fast på det rätta ställena och lite mer deffad.

Klart det slinker ner en och en annan gosak men jag har lyckats ändå.
Jag har inte gått på någon speciell diet. Jag har kört mitt race. Äta lite, men ofta. Ätit allt men ändå dragit ner på vissa saker och bara ätit de onyttiga till helgen. Inga krav eller förbud, vara sunt förnuft. Jag har tagit min "viktnedgång" på en långsiktig väg. Jag vill hinna med att se förändringarna på psykiskt och fysiskt.

Något som har underlättat med min "viktnedgång" är att jag tycker om träning så pass mycket som jag gör. Vill träna jämt!

Så här står jag, 1 år senare med -21 kg av mig och jag kommer fortsätta köra mitt race tills jag nått mitt mål!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia gets in shape

Dunderbra skrivet :D Och vad duktig du har varit :) Jag vill också ha former men jag vill känna mig sund och tränad :) Och förbud gör för mig bara saker och ting värre..då hakar jag upp mig på allt jag "inte får äta"...haha :) Så jag försöker göra som dig, mindre och oftare och det goda till helgen :D

2012-01-17 @ 23:11:58
URL: http://wysteriiagetsinshape.blogg.se/
Postat av: Heddas Hälsa

Helt rätt! Det ska vara en livsstil som håller i längden sen. Man behöver inte räkna eller måtta, sunt förnuft kommer man långt på.

2012-01-18 @ 06:42:54
Postat av: Karin

Du är så jäkla duktig- bra jobbat under de gångna året och så sunt att du bara vill bli nöjd. Jag har nominerat dig till en award i min blogg för att jag verkligen tycker att du är inspirerande!



2012-01-18 @ 11:11:23
URL: http://viktigakarin.blogspot.com
Postat av: therese

Grym är du!! =)

2012-01-18 @ 12:28:54
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis till din 1 års dag!! <3 :D

2012-01-18 @ 16:10:19
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0