Ingen superhero direkt

Idag är en sådan dag där min energi verkligen inte är med mig. Allmänt nedstämd. Ibland tror jag verkligen jag är en superhero och klarar av och hinner med precis allt men sen kommer verkligheten ifatt mig och då brister det verkligen.

Jag vill bli den jag drömt om men känns som om det är så himla långt bort. Stress, denna jävla stressen gör mig galen över att jag vill att det ska hända nu.

Fy fan, idag är ett bakslag så det heter duga och ikväll ska jag ligga i soffan och vara helt apatisk och fundera på vad fan jag vill med mig själv för som sagt, mina drömmar är för långt bort.

Känner mig bara så slö och värdelös.

Kommentarer
Postat av: heddashälsa

men ÄR du inte den du vill vara? sån karaktär du harmed alkohol och så mycket träning DU gör, otroligt! Det ska du vara riktigt stolt över!

2012-02-02 @ 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0