Snorhalt

Dagen har bestått av att jag gick en liten promenad på 30 minuter (kändes jävligt kasst faktiskt) på fm. Ville ha gått mycket längre och mer powerwalk meeeen var ju så förbannat halt ute så höll ju på o slå ihjäl sig.

Började även jobbet kl 13.30 så fick gå en del på jobbet. Imorgon börjar jag 12-21.30 viklet jag inte alls känner för. Kommer sova så länge som möjligt så får bli en vilodag för att orka med. Dock har jag vägdag imorgon. Inte väg mig på min vägdag sen innan jul och jag vet att det varit plus på vågen så hoppas på att gått ner det pluset tills imorgon så jag kommer i fas igen. Men mer om det imorgon.

Kommentarer
Postat av: heddashälsa

Ja visst är det drygt. Jag måste åka buss som tar 4 min, kostar 22 spänn enkelresa för det är snorhalt! Tar 25 minuter att gå annars. Hoppas våren kommer snart så vi kan komma ut och jogga, work work! Lycka till idag, kikar in senare :)

2012-01-20 @ 08:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0