Söndag

Idag mår man ju som man förtjänar. Var ju ute igår och som jag skrev skulle jag vara nykter men så blev icke fallet. Var väldigt onykter och dansade loss i flera timmar. Hade grymt kul så har inte någon ångest idag över att jag drack med tanke på att det inte händer så ofta.

Något som jag märker så stor skillnad när jag tappat i vikt är att jag får så extremt mycket uppmärksamhet. Det höjer en självförtroende en hel del.

Jag mådde skapligt nu på eftermiddagen så tänkte ta mig en promenad men fy farao, det var det jobbigaste jag varit med om. Gick en promenad på 30 minuter. Kroppen kopplade inte direkt som jag ville men var skönt med luft.

Nej nu ska jag äta lite ananas och jordgubbar


Gårdagens

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch ha ej ångest över dt! Du förtjänade en utekväll!

2012-01-29 @ 19:42:15
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: P- smal en dag

Klart man får ha en kul utekväll :)

2012-01-29 @ 20:29:21
URL: http://smalendag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0