Torsdag

Helt sjukt vad veckan har gått fort. Redan fredag imorgon. Igår var jag inte hemma förns klockan 9 på kvällen, var på jobbet och sedan gick jag på ikea hela kvällen. Idag har jag haft jobbig dag på jobbet som tagit all min energi sedan var jag och storhandla. Så inte blivit någon motion på 2 dagar. Dock en hel del vardagsmotion vilket jag tackar för.

Slutar kl 3 imorgon och hoppas på att hinna med en promenad efter jobbet.

Nej nu ska jag lägga mig och glo på film som jag hoppas jag somnar till snart för sömnen har inte varit med mig dom senaste dagarna.

Har även tagit en bild i underkläder som jag gillar skarpt(!) ärligt talat ,man ser konturer lite här och var och jag känner mig nästan lite nöjd med mig själv på den bilden. Frågan är om man vågar lägga upp den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ouuh lägg upp bilden! :)

2012-01-26 @ 20:32:36
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Danielas Lchf-Liv

Klart att du vågar lägga upp den!

Så fin som du blivit på det här året jag följt dig :)

(om jag bara hade fortsatt efter min london-resa så hade jag varit där med :( det suger att tänka på det men jag kämpar vidare nu :)

2012-01-26 @ 21:34:56
URL: http://viktnedgangsomfunkar.blogspot.com
Postat av: Heddas hälsa

Ja! Vill se! Du rör på dig så mycket så jag är nyfiken ;) Jag är övertygad om att du är skitsnygg. Ta bort bilden nån vecka senare.

2012-01-26 @ 21:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0