Vilka raringar ni är

Gick upp nyss och tänkte kolla datorn lite. Möttes av så många kommentarer från er mina fina läsare om föregående inlägg. Ni anar inte hur peppande det är och hur glad jag blir av att ni kommenterar om min kropp! Jag hade väl aldrig för ca 20 kg sen trott att någon skulle kunna tycka min kropp var fin. Åh jag har lyckorus just nu och det gör mig grymt sugen på en redig powerwalk! Så tack! Ni höjer mitt självförtroende så himla mycket!

Ikväll blir det lite tjejkväll men jag kommer bara dricka pepsimax eller vatten. Sedan bär det av mot dansgolvet för några timmars dansande i högklackat!

Nej gud så peppad jag är på nå mitt mål nu så nu måste jag ut och röra på dököttet!

Kommentarer
Postat av: P- smal en dag

Jävlar va grym du är! 8kg till fixar du galant! :D

2012-01-28 @ 11:20:18
URL: http://smalendag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0