Inte helt okej

Usch har inte kännt mig helt okej dom senaste dagarna. Svullen och lite ont i halsen. Väldigt trött i hela kroppen med. Så har haft några vilodagarna nu för o se om jag blir bättre eller om det är något som bryter ut.

Kära Hedda hade kommenterat detta inlägg igår och fick en liten chock när jag såg dessa bilder. Men var även en lättnad för det har hänt så mycket sedan jag tog dessa bilder och jag drömde där att jag en gång skulle vara "hälften så tjock". Kan ju inte säga att jag är hälften så tjock nu men det är en himla god bit på vägen och jag har mer konturer osv på min kropp än vad jag har på de bilderna där jag bara ser riktigt fet ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg vilken skillnad! Wow finner inga ord

2012-03-17 @ 12:23:54
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0