Träningsvärken från helvetet

O herregud. Min röv mår som den förtjänar just nu. Träningsvärken från helvetet är här. Men det betyder ju även att jag körde ett bra pass igår. Gjorde väldigt djupa och långsamma övningar med fria vikter. Gillart!

Så gårdagens pass peppade mig en hel del även fast kroppen egentligen inte är med mig till 100 % så känns det bra. Så idag drog jag till gymmet igen och fick med mig min fina man denna gång. Han har inte varit där på väääldigt länge. Men han kunde hjälpa mig med vissa övningar som jag velat öka på men som jag behövt hjälp med, bla axlarna så det var nice som fan och få pusha mer. Så vi körde igenom överkropp, så som rygg, armar, axlar och bröst och avslutade med korta 15 min pw.

Så nu jävlar ska jag peppa mig igenom denna period även fast det blir lite konsekvenser.


<3

Kommentarer
Postat av: Danielas Lchf-Liv

Vad fina ni är ihop!

Ha en skön helg! :)

Kram

2012-03-30 @ 10:43:12
URL: http://viktnedgangsomfunkar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0