Promenix

Jag tror nog någon är på rätt spår igen! Känns skönt. Var ute på 2 pw's igår och så har jag varit ute idag på en 45minutare. Känns otroligt skönt för vill verkligen inte känna denna lönnfetskänslan jag har just nu. Tackar mitt fina hjärta att han har följt med mig ut. Han är så fantasktiskt underbar så det finns inte.

Något som även gör mig lite lycklig är att jag ska låna min brors hantelsett som man kan bygga ihop till 15 kg per hantel. Så jag kan få hålla igång överkroppen så man inte ser helt slapp ut sen. Någon som har något tips på preggoträning?

Åhhhhh riktigt pepp är jag nu och maten verkar kommit tillbaka till sitt rätta jag med. Nej jag ska fan lyckas även fast jag är preggo! Så behöver massa pepp nu!



<3

Kommentarer
Postat av: Chanelle

har du nån speciell musik du lyssnar på när du pw:ar?

2012-06-05 @ 16:22:30
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0