Släpper bomben<3


<3

Som vissa redan gissat på så väntar vi ett litet mirakel och därav ganska hög frånvaro här på bloggen då jag mått redigt pyton. Gått som en zombie på jobbet och sedan gått hem och sovit resten av dagen i stort sätt. Men känner nu att jag börja komma tillbaka och har lite mer ork.

Men ni ska bara vet hur mycket jag längtar tills november nu! Få se våran lilla skatt och sedan få fortsätta med mitt mål för det har jag verkligen inte givit upp, är mer taggad än någonsin och jag är himla glad att jag tappat en del i vikt nu innan för jag tror nog det hade varit så himla mkt jobbigare om jag fortfarnade hade kvar alla dessa kilon. Så kommer bli en riktig träningsmorsa som kommer va ute o gå hela tiden med barnvagnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0