BF kom och gick och lite tankar

Ja, igår var BF, men ingen bebis än. Men har ju hänt lite grejer iaf så det är på g.
 
Suttit den senaste tiden och kollat inspiration, kost, träning. ja allt. Jag vill verkligen få ihop ett mammaliv med ett hälsosamt liv. Jag vill och jag ska lyckas med det. Att vara gravid har verkligen påmint mig varför jag ville gå ner i vikt innan jag blev gravid. Jag trivs verkligen inte med att vara såhär svullen, orkeslös, inga kläder sitter bra, knappt kolla mig i spegeln , sladdrig, (vattenfyllda kroppsdelar).
 
Vågar dock inte riktigt lägga upp någon träningsplan eller viktplan än då jag inte alls vet hur kroppen mår efter graviditeten. Men ska iaf börja äta så som jag gjort tidigare - äta med sunt förnuft utan några krav eller måsten.
 
Ge mig tillbaka denna kropp, gärna nu? 

Kommentarer
Postat av: Joline

Det ska bli så spännande att följa din resa efter att bebisen kommit. Jag tror du kommer att klara dig galant!!

2012-11-25 @ 12:28:10
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0