Inte alltid på topp

Usch. Från början var denna dagen asbra. Men ballade ur. Eller aa. Har ju problemmage så känt mig som en uppstoppad korv och åt förbannat mkt till lunch så gjorde ju inte saken bättre. Var sedan iväg till sjukhuset på en sak som tyngt mig massor och när jag var klar där så gick jag förbi förlossningen där och det blev så himla mycket blandade känslor på en gång så när jag kom hem var jag så jävla trött och nere. Ville bara ge upp och bara moffa wienerbröd, var så jäkla nära på och köpa det men avstog tillslut. Men var fast besluten om att jag skulle ha falukorv och potatismos så det åt jag fast i mindre mängd. Hellre husmanskost än massa fika och dyl.
 
Det som var bra med dagen var att en kompis peppade mig att pröva ett par jeans på gina som jag länge suktat efter men eftersom man är så fet så har jag inte kunnat ha dom men övervägde det hela och jag kunde ha dom! Överlycklig. Men ska vänta och köpa tills jag iaf gått ner till den storleken jag vill vara, för vem har sett mig i jeans typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0