Val

 
När jag ser dessa bilder så känner jag verkligen hur glad jag är över att jag har gjort mina val här i livet. Bilden till vänster kommer jag ihåg precis när den togs och vart jag var i livet, hur olycklig jag var och hur dåligt självförtroende jag hade. Bilden till höger togs i veckan och jag har verkligen börjat och hitta mig själv, kunna tro på mig själv. Jag insåg tillslut hur stor jag var och känner att det är skönt att man är på rätt väg. Nästan 25 kg gör en del med kroppen.
 
Bilden till vänster hade tagit bilen eller bussen för att ta sig till affären som knappt låg 1 km bort, för att jag blev svettig för att gå en lugn promenad, men bilden till vänster väljer nu att gå en rask promenad till stället jag ska, blir inte svett och fysiskt mår jag mycket bättre. 

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Gud vad du är grym!!

2013-04-23 @ 22:11:32
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du är så fin! Mitt lilla retard :')

2013-04-23 @ 23:13:57
Postat av: Anonym

Så vacker!!

2013-04-23 @ 23:20:10
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0