Måndagsträning

Då vare måndag igen och dags för nya tag. Nu äre slutdaltat och slutältat för min del. Mitt psyke och självförtroende får fan rycka upp sig nu ordentligt, skitsvårt men jag måste fan i mig nu.
 
Var på dubbelpass igår, både shbam och bodycombat. Jag tänker inte ens beskriva hur jäkla missnöjd jag kände över mig själv när jag tittade i spegeln. Men jag gav järnet. Jag är taggad! Jag tänker inte stå stilla längre, nu måste jag komma igång - ändring och rutiner - nu kör vi!
 
Dagens morgonpass bestog av ben och lite mage. Herregud. Brukar avsluta med benpressen för den brukar bränna så fint i skinkorna då, och det gjorde det även idag kan jag säga. Herregud, undertiden jag väntade mellan seten så höll seriöst skinkorna på o brinna upp, men jag köttade på ändå. Se om man ens kan gå imorn. men det var dom värda. Min mobil har förövrigt pajjat så har just nu en gammal sketen sak som knappt spotify fungerar på så störde mig en aning då de laggade 100 gånger.
 
Har precis svullat i mig kvarg med hallon och lite nötter.
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Men tänk på den dagen då du ser dig själv i den där dumma spegeln och faktiskt är nöjd!

Svar: jaaa jag längtar till den dagen. Dom jäkla speglarna som är i gruppträningssalarna är så jäkla skeva med, man ser asfet ut på vissa ställen o liten ut på vissa ställen.
mittfatass.blogg.se

2013-08-26 @ 08:40:38
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: linah

du är ju skitduktig ju och sååå på rätt väg i livet! en inspiration

2013-08-26 @ 16:33:10
URL: http://checkpointshape.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Fy vad ledsen jag blev av att läsa detta! Du glömmer vilken resa du gjort och var du började! Glöm aldrig det! Gå tillbaka och titta och påminn dig själv! Och senast vi gick promenad sa du att di var riktigt nöjd över var du är idag, och det ska du va!

Svar: jaja ;)
mittfatass.blogg.se

2013-08-26 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0