Söndagslöpning

Igår efter jag slutade jobbet kl 1 så var jag överladdad med energi. Så tänkte jag skulle ge mig ut och löpa lite smått. Har haft en sträcka som jag velat testa o se hur långt jag kom så tog tag i det igår. Haha herregud. Jag kom fram till målet, jag vände, och löpte tillbaka till där jag startade! Ofta tänkte jag men det gick! I början är det en ganska brant nerförsbacke men sedan är det en jäkla bra bit som är lite lätt lutande. Började kännas där men tillbaka gick det lite lättare, dock började jag bli trött där med men sen kom branta backen, kändes som om hjärtat skulle hoppa ut men jag gav mig inte. Jag skulle bara tillbaka dit jag startade även om jag var död. 3,3 km löpning med backar o skit. Känns kanon! Allt som allt med pw blev det 5km. Happyfacet var enormt efteråt kan jag säga. Nae mera sådana tillfällen tack!
 
Inte nog med de så kände jag inte ett skit från benhinnorna heller. Dom som jag haft dunderproblem med för några år sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0