Uppe i sadeln hela helgen

Ja jag har suttit upp i sadeln hela helgen, eller ja, igår var det i ridsadeln och idag var det cykelsadeln. Var ute och red hos en kompis, var typ 2-3 år sen sist. Så himla mysigt, både travade och galopperade. Kände det lite insida lår idag men annars ingenting. Det sög dock lite i benmusklerna igår under ridturen.
 
Annars så var jag på spinning idag. Var också 2-3 år sen jag var där sist. Men tänkte jag skulle ge det en chans då några vänner och arbetskamrater skulle gå. Känslan var ungefär som förra gången. Det funkade men inte den roligaste träningsformen. Se var jag i lite andra tankar med tyvärr men trampa på, det gjorde jag. Men funderar på o gå på träningspass som förbränner mycket, ett par gånger i veckan iaf. Jag kanske kommer in i det. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får dunder lår av spinning! Är på väg till ett spinning pass nu själv. Wish me luck!

2013-08-05 @ 11:09:32
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0