Äntligen ska det göras mål

Dött,dött, jag vet ;) Tränar på som vanligt, bara datorn som är väldigt lite prioriterad. Ska försöka börja blogga från mobilen ist. Men det har flytit på med bra pass. Äntligen har nya ställningen kommit till gymmet och ingen är gladare än jag då jag ÄNTLIGEN kan få lära mig och göra chins. Som ni ser på bilden finns det olika band med olika motstånd som hjälper en upp. Testade lite imorse när jag kom dit och det gick bra. Tog de med mest hjälp och hoppas att jag en dag ska kunna göra utan något band, känns som om det är en lång väg men här ska det bara övaövaööööööva! De hade "invigning" i den igår kväll med ett pass där med stationer och såklart var jag med och det var riktigt jobbigt. 
 
Det ni mer ser på bild är jag, kalasklädd då jag var iväg och firade en kombis - nykter!
 
Annars var det ett svettigt konditionspass imorse, vilket var riktigt skönt. Blir morgonträning imorn och tors med då jag jobbar 16-22 imorgon och 17-07 på torsdag.
 
Annars har mitt huvud slagit slint på riktigt tror jag, det ända jag sitter och tänker på är träning, normalt? Vet i fan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin du va på din utekväll!

Och de banden e guldvärda för och göra chins! Puss

2013-12-10 @ 20:52:19
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Linda Jungarå

Har ni ingen assisterad chins maskin? Brukar finnas på alla gym. De är riktigt bra!

Svar: Nae det finns ju ej någon sådan på mitt gym. Har alltid velat de men nu får man försöka med banden ist =)
mittfatass.blogg.se

2013-12-10 @ 21:13:16
URL: http://www.jfotografi.se
Postat av: Linda Jungarå

Va synd. Ja, det är nog bara övning som gäller :D. Det är ju svårt och tungt som f*n! Haha.

Svar: haha ja verkligen! Har haft världens träningsvärk så lite nytta göre väl ;) Men ska bli kul den dagen man faktiskt klarar 1 utan någon hjälp =)
mittfatass.blogg.se

2013-12-17 @ 15:29:30
URL: http://www.jfotografi.se
Postat av: Linda Jungarå

Ja verkligen!
Jag älskar att träna rygg! Finns så mkt olika roliga övningar man kan köra!

Svar: Åh jag med, o röven :D
mittfatass.blogg.se

2013-12-17 @ 15:46:14
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0