Bendag

Oh inte skrivit här på två dagar. Blev vila både i lördags och igår. Alvas dop var i lördags så det var full rulle. Igår skulle jag ha gått på shbam men jag kände mig typ bakis (!?) igår. Orkade knappt lyfta ett finger. Var väl för att all press och stress hade lagt sig antar jag så tog bara lugnt för o samla kraft till dagens benpass + lite mage (plankan + sidoplankan på knäna) som var 06.00 imorse.
 
Var grymt seg och trött imorse så det var inget kul och gå upp men gjorde det iaf. Tur att man tränar med Alexandra mån, ons, fre morgon för det peppar när man inte alltid orkar gå upp. Våran standardreplik är nog "jag tror jag dör". Fast det är ju bra för då vet man att man har tagit i iaf ;)
 
Dagens benövningar:
- Knäböj med boll mot väggen
- Djupa knäböj i smith
- Benpress
- Leg curl
- Leg extensions
- Hip thrust
 
Avslutade med riktigt segt men brant på löpbandet.
 
Försöker alltid börja med största muskelgruppen först men hatar när vissa maskiner är upptagna när man ska köra. Morr man orkar ju inte lika mycket då. Som smithställningen var upptagen typ hela passet så fick ta det sist och det är inte så roligt när man inte orkar köra till max på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0