Kondition på schemat

Ja idag var det kondition. Kände mig riktigt seg när jag gick där. Orkade gå i högt tempo men inte alls samma energi eller lutning på bandet. Så när det stog 29 minuter så kände jag först att fan får bara bli 30 minuter idag men nej lika fort bestämde jag fan jag går 10 minuter till, det kan vända, Fortsatte och gå och när jag hade gått 40 min så började det faktiskt vända så de sista 10 minuterna trampade jag på utav bara fan! Så blev inga 30 minuter utan 50 minuter. Skam den som ger sig för det känns lite motit. Jag vill, jag kan och jag ska! Inte mer med det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Visst är det så - om man bara håller ut när det är som jobbigast så kommer man ofta över den gränsen som gör att man vill dö och sen kan fortsätta dubbelt så länge än vad man tänkt från början. Jag tänker ofta så "jag kör en halvtimme", men sen när den halvtimmen har gått så..."nej, jag kör en liten stund till". Det är ju inte så att jag någonsin ångrar mig i efterhand ;)

2013-02-21 @ 12:15:21
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Postat av: charlie

Gud vad du är söööööt <3 vad jag blev glad för din kommentar. Haha tack snälla <3

Skall bli riktigt kul o komma igång. Du är typ den enda bloggen jag läser som uppdaterar med träning så blir helt pepp av dt! YEEAH! :D

Puss o kram

2013-02-21 @ 13:57:03
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Heidi

Åh såna dagar är så drygt men sen när man gör MER så inser man att man kan så mycket mer och det bara handlar om hjärnan. Kroppen orkar, gäller bara att ta kontrollen i huvet.

2013-02-21 @ 16:57:32
URL: http://heidika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0