Lördag

Ja då var det helg igen. Veckorna flyger ju fram. Körde ett axelpass + plankan och avslutade med 30 min pw. Så himla kul när man känner att man bara orkar mer och mer. Axelpressen orkar jag himla mycket mer i, var inte ens jobbigt eller tungt, måste öka nästa gång. Helt otroligt vad magen har varit svag men att den har stärkts så fort. Först efter graviditeten orkade jag knappt 10 sekunder på knäna men nu kan jag ta 40 sekunder på tårna så går ändå fort framåt. Dock är det roligt och se hur stor skillnad det är på vad jag orkar med just styrka för axlar, är så himla mycket svagare i vänster axel.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linah

skönt att det går framåt! Så otroligt roligt när man märker att man blir starkare och starkare!

2013-02-16 @ 19:42:00
URL: http://checkpointshape.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0