Bra start på 2013

Riktigt bra start på 2013. Åkte till gymmet när det öppnade kl 11 och trodde man skulle va typ själv men icke, helt fullproppat. Men värmde upp på löpbandet och så var det tomt bland fria vikterna så gick dit och körde igenom rygg, armar, lite axlar. Ökade vikterna på typ alla övningar sedan förra gången så var så himla skönt med bra musik i lurarna och köra sitt race. Avslutade med plankan på knäna 30secx3. Magen orkar ju inte allt för mycket så tar det lite lugnt med den, sakta men säkert. Avslutade med 20 minuter på löpbandet och knallade utav bara fan. Hade riktigt mycket energi.
 
 
Sen nu på kvällen så gick jag och Josse en pw på 50 minuter. Riktigt skönt i friska luften.
 
 
Min lilla pärla är redan 6 veckor idag. Vissa kanske anser att jag tränar för tidigt men jag mår bra och har inga komplikationer eler ont någonstans och det stärker mitt innre att få träna. Jag är försiktig med magträning, ja bålen över huvudtaget. Det ända stället jag känner mig svag i är just magen, konstigt det där att nu såhär efter graviditeten så fattar man verkligen hur mycket man använder magen i allt som man inte tänkt på innan.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: madde

Härligt att börja nya året så, själv fick jag börja det bakfull och inte ned gym.

2013-01-02 @ 09:45:29
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0