""Hoppas" gör en fet"

Har ni facebook tycker jag ni ska "gilla" mamma fitness sweden som Olga har. Älskar när jag kollar FB några gånger om dagen så har hon alltid skrivit något peppande som är rakt på sak och inget dallt. 
Rubriken "Hoppas" gör en fet är ett citat henne och jag håller fan med. Vill man något så måste man kämpa, går inte att hoppas. Alla kan bara dom vill och så ska det bli för min del. Jag var på god väg innan graviditeten och ska tillbaka dit igen och ännu längre ska jag även gå!
 
Har kollat på Transformers nu på kvällen med min dotter och Tomas och han drar fram chipspåsen som blev över från nyår och satt och gluffsa ur den ½ meter ifrån mig men jag tänkte då inte ge mig och smaka utan han satt där med mina favoritchips och jag var inte ens sugen. PEPP!!! Dock har jag som tidigare inga förbud mot mig själv utan jag väljer helt men tänker vara duktig och försöka bara äta något onyttigt som är begränsat på helgen, dvs inte köpa hem en stor chipspåse som går att äta upp helt själv om man vill utan något litet som är slut när det är slut och inte finns något mer och ta av.

Kommentarer
Postat av: Linah

bra där!

2013-01-04 @ 04:07:20
URL: http://checkpointshape.blogspot.se/
Postat av: Sarah

Jag såg också det där och det var helt rätt, man kan ju inte hoppas man väljer själv.

Och jäkligt strongt av dig att VÄLJA BORT chipsen, inga förbud bara bra val. Varje dag. Hela tiden.

Underbart ju!

2013-01-04 @ 10:41:04
URL: http://smulans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0