Rygg/axlar och god frukost

Var tidigt på gymmet idag med. 06.25 stog jag och värmde upp på löpbandet. Blev ett rygg och axelpass. Att köra styrka på morgonen kändes asbra. Kände mig pigg och tog i en hel del. Ska fortsätta och köra styrka på morgonen och kondition på dagen/kvällen. Avslutade med 10 min nervarvning på löpbandet.
 
Slänger i mig en frukost nu, 2 flatbröd med en ostskiva på varje, halv avokado på den ena och en halv tomat på den andra och så lite citronpeppar på de. Mums!
 
Nej nu har jag hela dagen framför mig så nu ska jag gosa med min bebis.
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag skulle också vilja hinna träna på morgonen. Är ju så härligt när man gör de på helgerna, blir en sån bra start på dagen :)

2013-01-29 @ 10:00:52
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Var köper du ditt flatbröd? :3 du är jättefin förresten ❤

Svar: Går nog o köpa i typ alla affärer, finns vid knäckebröd =)
mittfatass.blogg.se

2013-01-31 @ 00:53:53
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0