Sås-oman

Jag år en sådan person som ÄLSKAR såser och röror. Men många är ju så feta och kaloririka så har alltid försökt och ta lite av det, speciellt när jag gick ner i vikt innan jag blev gravid. Har ju ätit kvarg förr och så som mellis men inte tänkt på att man kan göra kalla såser för det har inte klingat i mina öron men nu i efterhand fattar jag inte hur jag inte har börjat med det tidigare! Gjort tzatziki på kvarg, en dillsås på kvarg, ja o det blir så himla gott! Har bara i saker som är bra med så från att en sås kan vara onyttig till att göra den nyttig är så kul! 
 
<3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

turkisk yoghurt Lätt tycker jag om göra såser på. Men jag vet inte kvarg kanske är bättre? man kanske ska köra på de istället?

Svar: Högre protein och mindre kcal =)
mittfatass.blogg.se

2013-01-09 @ 12:51:14
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se
Postat av: Linda

Får jag testa! är en riktig sås-person haha :)

2013-01-10 @ 12:12:47
URL: http://losingitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0