Äppelpaj

Åh har gjort världens godaste äppelpaj. Går snabbt och göra och är ett bra alternativ. Det ända som behövs är ett äpple, kvarg, äggvita, vatten, proteinpulver havregryn och kanel. Gör äpplen i bitar, blanda sedan ihop allt till en röra och lägg sedan i en ungsform och sedan in i ugnen. Dock höftade jag med både ingridienserna och tiden i ugnen. Men använde mig av 2 små äpplen, ca nån halv dl havregryn, ca halv dl kvarg, knappt halv dl äggvita, ca halv dl vatten och sedan knappt en halv skopa proteinpulver. Detta blev till en överfull portionsform som jag och T delade på. Jag tog en matsked vaniljkvarg på min. Mums!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser god ut :)

2013-07-29 @ 21:40:16
URL: http://www.nattstad.se/emmacaroliina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0