Bendag + mage

Drog med cykeln till gymmet imorse. Blev ben. Hade inte ens tänkt o ta cykeln när jag ska köra ben men ville ändå haha. Men fy satan vad jobbigt det var. Nästan folktomt var det med så jag tror jag gav ifrån mig lite ljud. Haha. Mest fokus på låren och jag höll seriöst på o dö och visste inte vart jag skulle ta vägen så mkt kändes det i framsida lår och drog till med jägarvila med vikt i knät i slutet. Ja ren plåga var det. Sen var det bara att trampa hem 4,7 km och lagom bra uppförsbackar i slutet. Utmaning is the shit ;)
 
Annars då? Jag är så i valet o kvalet på hur jag ska göra med mina vägdagar. Ska jag skippa o väga mig på ett tag? Kanske vänta o se hru det ser ut om en månad? Eller ska jag fortsätta o köra varje fredag? Åh blir inte klok på det där. Vill ju köra styrka för jag älskar det! Vill ju bli mer muskelös men då måste jag även ha mindre fett på kroppen också. Ja fundera,fundera!!
 
Nae iväg på en promme sen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va du e bra !! O nice planka !!

2013-07-02 @ 19:51:19
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Heidi

Väg dig när du vill istället och gör det lite sporadiskt, det gör jag. Annars blir det sån press och om man gör fel straffar jag mig själv fastän det inte är nån big deal.

2013-07-03 @ 15:49:43
URL: http://heidika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0