Det går i ett

Denna dag har gått i ett. Jobbade 7-14, sedan direkt hem o duscha o sen kom mitt nyfödda kusinbarn som jag skulle fota och sedan vipps så vare tid för bodycombaten. LOVE IT! Inte riktigt samma energi idag dock, tror att jag åt för lite efter jobbet. Men det var ändå skönt o dyngsur var jag idag med. Men nu ska jag ta det oerhört lungt (lär väl gå i ett ändå) de närmsta dagarna, njuta med familjen.
 
Supergod mellis blev det på em. Smoothie gjord på hallon, jordgubbar, prottepulver och kvarg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tar dt som en bra sak!

Ne fan vill se den magic mike! E den bra?

Puss

2013-08-01 @ 15:35:18
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0