Lyckan som uppstår...

... när man provar sin jobbväst. J jag ska börja jobba lite smått igen imorgon. Har inte jobbat på snart 1 år. Känns läskigt. Men ska bara bli lite då och då fram till januari. Men inte det jag skulle berätta utan jag provade min jobbväst som jag haft sedan sommaren 2010. Asså herremingud!! Det är stört men så jävla glad! Detta ni ser på bilden är över hur stor den är över brösten, jag kunde inte ens knäppa den där över, tänk er då hur den sitter över midjan! Kan fan få plats en till person där. Lite svårt och få på bild,men glad blev jag!
 
Annars då? Jag är brutalt sugen på rostat börd med massor av smör och ost, men det får bli en annan dag. blö!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

åhhhh du är SÅN JÄVLA INSPIRATION! Har följt dig hela vägen :) Själv har jag snart gått ner 13 kg.. Långt ifrån mål!

2013-07-29 @ 22:37:54
URL: http://hejatildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0