Segt

Ja här vare segt. Jag har knappt varit hemma. För lite sömn pga arg bebis, bara längtar tills den dagen man iaf får sova 4 timmar i sträck. Men passen har gått bra. Maten sisodär. Känns som jag har tagit lite "semester". Skiter just nu i mina veckovägningar. Men ni behöver inte oroa er att jag har gått o blivit slapp ;) Tränar på för fulla muggar ändå. Men detta är min första "lediga" sommar sen jag hade sommarlov. Känns konstigt men så jävla välbehövligt. 
 
Jag har btw fått tagit av mig min förlovningring. Slänger jag lite med handen så åker den av. Hoppas på att den går o fixa. Roligt de där, när jag var gravid var jag med tvungen o ta av den, fast då var det istället för den blev för trång.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0