Brutal träningvärk

Herregud. Benen är ännu värre idag! Framsida lår vill döda mig. Så drog iväg på ett gympa pass mest för att jag visste att då kunde jag inte sluta träna mitt i passet utan var tvungen o slutföra det. Tog dock bilen för hade aldrig gått o trampa med denna träningvärken. Älskar bra instruktörer, sådana som det är riktigt go i. Givetvis var det mycket ben i gympan så jag fick verkligen kämpa mig igenom detta pass. Men svett var jag! Skönt o slänga in ett grupppass ibland så någon annan får tänka åt en.
 
Ang maten. Jag blir så himla frustrerad. Men jag har tänkt lite hur jag ätit idag och jämnfört med de dagar som jag får sådana "dippar". Nummer ett är att jag måste äta mer till frukost, vilket jag gjorde idag. Sedan är jag en van äta-var-tredje-timme-människa annars går mitt humör och blodsocker i botten. Känns inte som man prioriterar sin egen kost längre när man har en liten och tänka på som de känns som om det är så mycket viktigare att få i sig sin mat. Går det för långt imellan eller varit mycket lite på dagarna så känner jag ingen mättnad sen när jag äter på kvällen o bara äter o äter o känner mig fortfarande inte mätt. Har antagligen med att jag tränar som jag gör och att jag fortfarande ammar en del då Alva vägrar sluta vilket båda de områderna behöver påfyllning av mat. Haha men idag har det varit om vanligt vilket är skönt. Måste verkligen anstränga mig med att hålla koll på när jag äter o ta ordentligt! 
 
Taggelitagg på morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0