Cardio

Blev ett cardiopass idag. 35 minuter på löpbandet där jag varvade löpning, pw och lutning. De sista 15 minuterna blev på cardiowaven. Svettig blev jag kan jag lova. 
 
Lagom svullen idag efter gårdagens ätardag. Det bästa med sådan dagar är att man inte alls är sugen nu på ett tag. Löv it!
 
Just det, har suttit och funderat lite hur jag ska göra med träningen, mer kondition måste in iaf. Så funderar på och köra styrka för helkropp 2 dagar och resten cardio. Ska köra så de 2 veckorna som kommer nu och se om det kan lossa lite. 
 

Kommentarer
Postat av: Nina - mamma till Ebba

Haha skönt att du känner så efter din ätdag! Jag käkade mycket lösgodis igår och jag är inte mätt på det någonstans 😝 hehe! Men sån är jag, jag har fan inget stopp... Usch!

2013-06-01 @ 12:56:59
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0