Härlig start på veckan

Helgen var lagom slapp med både träning och kost men idag kunde jag fan inte hålla mig så fick mig en tripp till gymmet där rygg, biceps och mage blev köttade och avslutade med 20 minuter kondition. 5 minuter på cardiowaven och 15 min på löpbandet där jag löpe lite till och från och jävlar i havet vad det flöt på. Kände mig lätt som en fjäder och kände knappt som om jag hade någon känsel i benen! Ja jag tänker börja med styrkan igen som tidigare men ska byta lite dag på muskelgrupperna. Trivs bäst så och man ska väl träna för man tycker det är kul? Får bli o bara slänga in mera cardiopass utöver det. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka konturer på armarna!

2013-06-17 @ 18:59:27
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0