Lagom dött men lycklig

Jag lever, trot eller ej. Haha Nej men gud har knappt orkat suttit vid datan. Dagarna bara flyger förbi. Mest bestått av promenader. Gick milen igår kväll. Himla skönt det där. Ska ta tag i styrkan igen ordentligt nästa vecka. Saknar det som bara den. T har ju semester med så nu kan man ju träna bättre.
 
Tänkt väldigt mycket den senaste tiden. Mitt lilla hjärta kom väldigt bra in i livet hos mig. Även fast jag inte var klar med mig själv (både psykiskt och fysiskt), även fast jag gick upp ca 26 kg med henne och tyckte det var väldigt jobbigt så bara älskar jag hur allt ser ut just nu. Jag har hunnit med o tänka, få stanna upp, stressa ner. Känna vad som betyder för mig här i världen. 
 
Hon gör mig så jävla glad, stark, viljan att våga. Jag vet just nu vad jag vill med mig själv och mitt liv. Vad jag vill med träning. Ja för första gången känner jag mig så jävla lycklig. Känner ofta att tiden tår stilla och är i som en liten bubbla. Helt stört. 
 
Men idag blev det en promenad på 5 km imorse och en nu på kvällen på 4 km. LOVE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0