Promenera,promenera.

Igår blev det promenad x2 igen. Morgonen blev det 4,7 km med min skrikande bebis och kvällen blev det en riktigt jobbig jävel på 35 min, glömde kolla hur långt det blev tyvärr. Men den sista behövdes för tankarna höll på o bubbla över och promenad är bästa botemedlet för min del.
 
Sen är ni några om undrat om jag har någon bild på mig själv som någon annan tagit nu, trodde inte jag hade det men kom på nu i efterhand att jag har några bilder som jag bad min T ta på mig vid vårat äppelträd när det blommade för hade tänkt och fota en tjej där men blev inte så (fotograferar ju på fritiden). Så här jar ni två oredigerade bilder på mig från sidan och framifrån. Lagom flottig i håret.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad vacker du är på bilderna

2013-06-12 @ 13:04:31
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Jess

Åh så fin du Ääääär!!!!! ! Jag vill ha foton till min blogg kan du fota mej haha...
Hoppas det är bra med dej , kan man kommentera bloggen UTAN att vara medlem ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0