Axlar och rygg

Axlar och rygg stog på schemat idag. Gick bra men kände inte att de var så tungt som jag ville. Kände mig inte slutkörd efteråt. Skumt. Prövade lite nytt med. Alltid lika kul. Awslutade med 10 min pw.
 
Lite av dagens övningar:
Axelpress
Militrärpress
Hakdrag i cable
Hantellyft åt sidan
Utåtrotation i cable
Rodd i maskin
Smala latsdrag
Pulldown med raka armar
En övning jag inte kommer ihåg vad den heter
 
 
Hade sån brutal träningsvärk igår i benen så kunde knappt böja mig ner. Känner av det idag med.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tränings värk har jag med nu när man har dragit igång! Fan kan ju knappt röra mig hahha

2013-03-06 @ 10:09:32
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Jess

Bra jobbat!! du e så duktig !
Skönt med träningsvärk , jag kommer inte kunna sätta mig ner i morgon ... Aaaah LOVELY


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0