5,7 km

Blev 5,7 km pw imorse. Riktigt skönt var det med. Hade lite svårt och komma upp men det fina vädre hjälpte till. Var knappt någon ute så var himla skönt.
 
Var istan igår hela dagen och letade kläder och BHar. Jag är tydligen en medium-tjej numera vilket känns ganska bra. Prövade även jeans på typ BIKBOK och sådan affärer och största storleken var förstor! När hände det senast? När jag gick i högstadiet typ. 
 
Men fy fan vad jag hatar omklädningsrum. Allt syns i dessa speglar och när jag skulle åka hem var jag typ tjutfärdig. Ser ju inte ut och vara 23 år i kroppen, snarare 83.  Brösten ska vi inte ens tala om. Suck, men men. Man bara önskar att jag aldrig hade varit ung och dum och insett tidigare hur fet ja blev och istället tagit tag i sig själv när kilona började komma krypandes. Hoppas jag nångång kan acceptera mig själv för den jag är och hur jag ser ut. 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, du duger precis som du är!! Blir så ledsen när jag läser såna här inlägg av dig. Du är FIN! Du har ett vackert barn. Börja jobba med din självkänsla tjejen!

Svar: Tack snälla. Jag kämpar på med den biten, men det är svårt! Dock har min dotter givit mig mycket mer självförtroende än vad jag hade innan.
mittfatass.blogg.se

2013-05-04 @ 13:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0