Bastant underdel

Jag har som ni kanske märkt en bastant underdel. Har alltid haft och kommer väl alltid att ha. Har en hatkärlek till den delen av kroppen. Något jag måste acceptera men jag jobbar på det och försöker bli mer fast där. Jag har alltid skämts i att gå i shorts och korta klänningar utan något under. För tycker det är görsnyggt med korta shorts eller så och jag har gått o suktat efter korta tajta träningsbyxor och idag slog jag till. Kanske inte dom jag kommer ha på gymmet (men vem vet) men kommer vara utmärkt och ha att gå ut och gå i och hoppas att självförtroendet kan bli bättre med den delen.
 
Här är en liten bild på dom.

Kommentarer
Postat av: Vargflickan.

Tycker det är snyggt ju!

2013-05-24 @ 20:19:39
URL: http://wolfwhisper.blogg.se
Postat av: Heidi

En stor bakdel är det nya skinny, haha. Men det är ju så, alla har vi något som man inte är nöjd med som andra däremot tycker är fint och inte alls bryr sig om! Jag har flera komplex över grejer men fuck it, så länge jag mår bra med mig så får det vara så. Vad ska jag göra, I was fucking born this way! Träning gör så mycket med självkänslan.. :)

2013-05-29 @ 17:32:52
URL: http://heidika.blogg.se
Postat av: Anna

Du är jättefin, var stolt!

2013-05-29 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0