Det som inte dödar, det härdar

Åh jag går under snart.  Alva är inne i världens jobbigaste period just nu. Skriker typ hela nätterna och är allmänt onöjd. Så jag går för tillfället som ett vrak. Har inget imot och sova färre timmar eller bli väkt lite då och då men när hon skriker hysterisk och man är vaken längre perioder. Ja urg. 
 
Träningen och maten har blivit riktigt lidande. Orkade inte köra klart gymmet igår morse ens. Hade tänkt och ge mig ut på promme men blev inte så heller. Tar samtidigt på mig för mycket och göra med (typ fotograferingar). Mitt huvud skriker socker med och det är sjukt jobbigt. Har väl med sömnen och göra. Så det är 150 % fokus just nu. Sitter tom nu och tänker på kakor och vill egwntligen bara trycka i mig de. Men jag kämpar på. De som inte dödar, det härdar.
 
Konstigt nog är jag laddad för gymmet nu! Vill åka dit nununu men Tomas jobbar till i em så får vänta för jag ska verkligen dit idag på något sätt. 
 
Jag hoppas verkligen detta bara är en period hon har nu, mitt lilla hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är sånna dagar ibland. Tänkte kickstarta med nutrilett intensivkur, vad tror du om det? Något du testat, eller liknande? Mvh Sandra Karlstad

Svar: Jo tyvärr, hoppas de går över snart för man blir så ofokuserad.
Jag är inte så mycket för pulver o grejer. Nu vet ju inte jag vad du äter eller hur mkt du rör på dig annars men lägger du om kosten och börjar träna ska du se att det händer grejer :)
mittfatass.blogg.se

2013-05-15 @ 07:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0